Action Puistjes Patch


Bij een Action bezoek neem ik twee van de drie keren hun neusstrips mee. Mijn vorige bezoek daar verliep net zo, ik liep in die gang en kwakte met gemak een pakje in mijn mand, alleen was dit pakje groter dan normaal. Het waren geen neusstrips maar puistjes patches.

Het belangrijkste ingrediënt in deze pleisters is hydrocolloïd, dat is een stof die het genezingsproces versnelt en de druk verlicht.

36 pleisters waarvan de grootste net iets kleiner dan een 1 eurocentje is

Nu komt natuurlijk het test gedeelte. Deze patches heb ik al meerdere keren getest maar ik laat je hem even zien op een klein oneffenheid bij mijn mond. Hij is eigenlijk erg klein, maar puistjes daar doen echt meer pijn dan anderen. Oh en mijn lippen heb ik hier expres eng kurkdroog gelaten zodat de patch zeker goed zou blijven plakken.

De patch werkt net als een blarenpleister en voelt ook zo aan: soepel, zacht en licht. Meestal draag ik deze patches s ‘nachts want ook al is hij doorzichtig, hij is niet onzichtbaar. Na een nachtje met dit op mijn gezicht is de druk van de oneffenheid ietsje minder geworden. De patches doen wel iets, maar heel merkbaar is hun werking niet.

De Action puistjes patch is te koop voor 1,99 euro.

20 gedachtes over “Action Puistjes Patch

  1. Leuke en eerlijke review! Vind je blog erg leuk en ben je gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

  2. Die dingrn moet je op een puist plakken met een witte knopje! Nooit geweten dat je het imkan kopen in de action :o. Ik heb zoiets gezien op youtube maar die patches komen uit HK.

  3. Pingback: Déjà Cherishday: Productenreviews | Cherishday

  4. Pingback: Deja Vu Liebster | Cherishday

Geef een reactie

